Mózes Bernadett (2020) Ügyfélkezelési gyakorlat a DIEGO Kft.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Ügyfélkezelési gyakorlat a DIEGO Kft.-nél.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (458kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatommal betekintést szerettem volna nyújtani a DIEGO Kft.-nél töltött időszakomra, pontosabban kitérni arra, hogy mi mindent tanulhattam meg. A bevezetésben kitértem arra, hogy miről fogok írni a projektmunkámban. A dolgozatom fő részeként a DIEGO Kft. 4K alapelveit tekintettem, mert ez a legfőbb alapja a kiszolgálásnak ennél a cégnél. Minden résznek külön alfejezetet szántam, ahol részletesebben kifejtem, hogy mik is pontosan az alapok, kezdve a köszönéstől egészen az ajándék katalógusig.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | eladás, értékesítés, ügyfél, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:10 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 16:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |