Ügyfélkezelési gyakorlat a DIEGO Kft.-nél

Mózes Bernadett (2020) Ügyfélkezelési gyakorlat a DIEGO Kft.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Ügyfélkezelési gyakorlat a DIEGO Kft.-nél.pdf] PDF
Ügyfélkezelési gyakorlat a DIEGO Kft.-nél.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (458kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatommal betekintést szerettem volna nyújtani a DIEGO Kft.-nél töltött időszakomra, pontosabban kitérni arra, hogy mi mindent tanulhattam meg. A bevezetésben kitértem arra, hogy miről fogok írni a projektmunkámban. A dolgozatom fő részeként a DIEGO Kft. 4K alapelveit tekintettem, mert ez a legfőbb alapja a kiszolgálásnak ennél a cégnél. Minden résznek külön alfejezetet szántam, ahol részletesebben kifejtem, hogy mik is pontosan az alapok, kezdve a köszönéstől egészen az ajándék katalógusig.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: eladás, értékesítés, ügyfél, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:10
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 16:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet