A fogyasztók vizsgálata alapján tett marketing és kom-munikációs javaslatok a Galaxy Játékáruház Kft.-nél.

Józsa Dorottya (2020) A fogyasztók vizsgálata alapján tett marketing és kom-munikációs javaslatok a Galaxy Játékáruház Kft.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of projektmunka kész.pdf] PDF
projektmunka kész.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (832kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban tehát a marketing és kommunikációs stratégia témakörét tekintettem át, levetítve a Galaxy Játékáruház Kft. működésére. Témám, valamint szakmai gyakorlóhelyem kiválasztásában személyes motivációk is közrejátszottak. A felhasznált szakirodalmi áttekintés után, bemutattam az általam használt fogalmakat, valamint elemeztem őket. Ismertettem a marketingmix, marketingstratégia, marketingkommunikáció és SWOT elemzést is. A fogalmak tisztázását követően a Galaxy Játékáruház Kft-ről adtam egy általános áttekintést, megfogalmazva legfontosabb jelzőit, tulajdonságait, tevékenységét. Dolgozatom fő részében, beillesztve vetítettem ki az adott fogalmakat a vállalatra. Fontosnak tartottam, hogy nagyon friss anyagokkal is tudjak dolgozni kutatásomban, ezért saját kérdőívet hoztam létre, annak érdekében, hogy sokkal jobban megértsem a fogyasztók gondolkozását. Utolsó lépésként elemeztem és következtettem az összes összegyűjtött és elkészített anyag alapján. Ezek által sikerült olyan javaslatokkal előállnom, amik reményem szerint segítik a vállalatot a fejlődésben. Így azt gondolom célkitűzésem megvalósult. A 21. században a marketingkommunikáció változásnak indult, szinte már felfoghatatlanul gyorsult fel, hiszen az online értékesítési csatorna, napról napra egyre meghatározóbb lett a legtöbb ember életében. Véleményem szerint az értékesítés eltolódott az online, elektronikus világ felé. A mostani világjárvány helyzete is csak ezt tudja igazolni. Lépést kell tartani a fejlődéssel, vagy lemaradunk.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Galaxy Játékáruház, SWOT-elemzés, marketing, piacelemzés, stratégia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:10
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 14:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet