Józsa Dorottya (2020) A fogyasztók vizsgálata alapján tett marketing és kom-munikációs javaslatok a Galaxy Játékáruház Kft.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
projektmunka kész.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (832kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámban tehát a marketing és kommunikációs stratégia témakörét tekintettem át, levetítve a Galaxy Játékáruház Kft. működésére. Témám, valamint szakmai gyakorlóhelyem kiválasztásában személyes motivációk is közrejátszottak. A felhasznált szakirodalmi áttekintés után, bemutattam az általam használt fogalmakat, valamint elemeztem őket. Ismertettem a marketingmix, marketingstratégia, marketingkommunikáció és SWOT elemzést is. A fogalmak tisztázását követően a Galaxy Játékáruház Kft-ről adtam egy általános áttekintést, megfogalmazva legfontosabb jelzőit, tulajdonságait, tevékenységét. Dolgozatom fő részében, beillesztve vetítettem ki az adott fogalmakat a vállalatra. Fontosnak tartottam, hogy nagyon friss anyagokkal is tudjak dolgozni kutatásomban, ezért saját kérdőívet hoztam létre, annak érdekében, hogy sokkal jobban megértsem a fogyasztók gondolkozását. Utolsó lépésként elemeztem és következtettem az összes összegyűjtött és elkészített anyag alapján. Ezek által sikerült olyan javaslatokkal előállnom, amik reményem szerint segítik a vállalatot a fejlődésben. Így azt gondolom célkitűzésem megvalósult. A 21. században a marketingkommunikáció változásnak indult, szinte már felfoghatatlanul gyorsult fel, hiszen az online értékesítési csatorna, napról napra egyre meghatározóbb lett a legtöbb ember életében. Véleményem szerint az értékesítés eltolódott az online, elektronikus világ felé. A mostani világjárvány helyzete is csak ezt tudja igazolni. Lépést kell tartani a fejlődéssel, vagy lemaradunk.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Galaxy Játékáruház, SWOT-elemzés, marketing, piacelemzés, stratégia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:10 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 14:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |