Reklámlélektan, avagy a szépségipari kampányok hatása a fiatal nők testképére

Mádi Emese Júlia (2020) Reklámlélektan, avagy a szépségipari kampányok hatása a fiatal nők testképére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Reklámlélektan, avagy a szépségipari kampányok hatása a fiatal nők testképére.pdf] PDF
Reklámlélektan, avagy a szépségipari kampányok hatása a fiatal nők testképére.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban az alapvető fogalmak tisztázása után röviden bemutatom a reklámok történetét, kitérek a különböző korszakokra, külön figyelmet fordítva a nőket ért hatásokra. A reklámpszichológia fejlődését is szemléltetem. Kutatásom középpontjába saját korosztályomat, vagyis a 20-25 év közötti nőket állítom, az őket megcélzó szépségipari reklámokat és azok hatásait kutatom. A kutatás célja, hogy átfogó képet kapjak arról, milyen hatást gyakorolnak rájuk a piacon jelenleg alkalmazott reklámok.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Hübner Andrea
Belső
egyetemi tanársegéd, Pedagógia Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: online reklám, reklám, reklámkampány, reklámpszichológia, szépségipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:09
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 15:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet