Magyar Telekom Nyrt. ügyfélpanaszai és azok kezelése

Reikort Anikó (2020) Magyar Telekom Nyrt. ügyfélpanaszai és azok kezelése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Magyar Telekom Nyrt. ügyfélpanaszai és azok kezelése.pdf] PDF
Magyar Telekom Nyrt. ügyfélpanaszai és azok kezelése.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (651kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunka témája a Magyar Telekomnál felmerülő ügyfélpanaszok és azok kezelési módszerei. A dolgozatban bemutatásra kerül a cég, a vásárolható készülékek, igénybe vehető szolgáltatások és kedvezmények, valamint nagy részt érinti a fenntarthatósági témakört. Hosszabb részben kifejtésre került, hogy a Telekomnál miként foglalkoznak az ügyfelekkel, a beérkező panaszokkal, milyen módon történik azok kezelése, valamint milyen sokféle feladatot kell naponta ellátni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
Belső
Mestertanár, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Telekom, internet, panaszkezelés, szolgáltatás, ügyfélpanasz-kezelés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:09
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 11. 11:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet