Reikort Anikó (2020) Magyar Telekom Nyrt. ügyfélpanaszai és azok kezelése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Magyar Telekom Nyrt. ügyfélpanaszai és azok kezelése.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (651kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunka témája a Magyar Telekomnál felmerülő ügyfélpanaszok és azok kezelési módszerei. A dolgozatban bemutatásra kerül a cég, a vásárolható készülékek, igénybe vehető szolgáltatások és kedvezmények, valamint nagy részt érinti a fenntarthatósági témakört. Hosszabb részben kifejtésre került, hogy a Telekomnál miként foglalkoznak az ügyfelekkel, a beérkező panaszokkal, milyen módon történik azok kezelése, valamint milyen sokféle feladatot kell naponta ellátni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Telekom, internet, panaszkezelés, szolgáltatás, ügyfélpanasz-kezelés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:09 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 11. 11:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |