Rendezvények szervezési folyamatai és fejlesztési lehetőségek a Szent Orbán Erdei Wellness Hotelben

Márton Enikő (2020) Rendezvények szervezési folyamatai és fejlesztési lehetőségek a Szent Orbán Erdei Wellness Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of PROJEKTMUNKA JYERNT 2020 BGE.pdf] PDF
PROJEKTMUNKA JYERNT 2020 BGE.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (896kB)
[thumbnail of Scan0006.zip] Archive (ZIP)
Scan0006.zip
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (517kB)

Absztrakt (kivonat)

A Szent Orbán Erdei Wellness Hotelben a pörgős vendéglátás közben részletesebben megismerhettem a rendezvényszervezés részleteit, lépéseit. Projektmunkámban ezért szerettem volna először ismertetni a rendezvényszervezés lényegét, alapvető fogalmait illetve különböző fajtáit. Mivel nálunk a hotelben a legtöbb rendezvény üzleti jellegű volt, fontosnak tartottam a MICE kifejtését. Ezt követően a szállodát a rendezvény és konferencia helyszínekkel írtam le részletesebben. Projektmunkám azzal, amit szereztem tapasztalatot munkahelyemen kiegészítve a Budapesti Gazdasági Egyetemen tanultakkal, reményeim szerint átfogó képet ad az olvasó számára a rendezvények szervezési folyamatairól és fejlesztési lehetőségekről. Kollégáim munkavégzése és hozzáállása sokszor erőn felülinek tűnt. Mindig minden a menetrend szerint zajlott, bekészítések időben előkészítve, csoportok egyéni kívánságaik teljesítve függetlenül a hajtás mértékétől nyitástól zárásig, reggelitől vacsoráig – vagy akár éjszakába nyúlóan. Ahogy azt már az elején említettem az egyetlen eszköz, ami hibalehetőséget vonhat maga után, az a papírforma. Ugyan még nem annyira elterjedt a turizmus vendéglátás szekciókban a CRM rendszerek bevezetése, mégis úgy gondolom, hogy hosszú távú befektetés lenne cégünk számára. Biztosan eleinte időigényes lenne átszokni egy eddig megszokott munkafolyamatot szoftverrel kibővíteni. Egy egész adatbázis őrizné az összes vendégünk adatait, ehhez bármikor új információkat csatolhatunk esetleges igényeikkel, ezáltal növelve a vendégelégedettséget. A rendezvényeket lebonyolíthatnánk egy-egy „klikkel”, és ezt az összes érintett kolléga látná a rendszerben, ahelyett, hogy a papír alapú forgatókönyvön jelölnénk be a már elvégzett feladatokat egy tollvonással, esetleges menet közbeni változásokat felírva, melyekről minden egyes szekciónak külön-külön értesítést kellene küldeni. Most még az is kérdéses, hogy a COVID-19 járvány következtében milyen ütemben fognak újra beindulni ezek az ágazatok, de bízom a mihamarabbi fejlődésben és újrakezdésben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Szalók Csilla
Belső
főiskolai tanár, Turizmus Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM, MICE, MiniCRM, SWOT-elemzés, Szent Orbán Wellness Hotel, konferencia, rendezvényszervezés, válsághelyzet(ek)
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:09
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 15:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet