Közösségi média hatása és szerepe a munkaerő toborzásban

Kajlik Bianka Anna (2020) Közösségi média hatása és szerepe a munkaerő toborzásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka Kajlik Bianka Anna.pdf] PDF
Projektmunka Kajlik Bianka Anna.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban szót ejtek a HR-ről, munkaerő toborzásról, kiválasztásról, online toborzásról, a különböző közösségi médiákat ismertetem végül pedig kutatásom eredményeit ismertetem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Békési Gábor György
Belső
Mestertanár, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: emberi erőforrás menedzsment, közösségi média, munkaerő kiválasztás, munkaerő toborzás, online toborzás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:09
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 14:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet