Kajlik Bianka Anna (2020) Közösségi média hatása és szerepe a munkaerő toborzásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Projektmunka Kajlik Bianka Anna.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámban szót ejtek a HR-ről, munkaerő toborzásról, kiválasztásról, online toborzásról, a különböző közösségi médiákat ismertetem végül pedig kutatásom eredményeit ismertetem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | emberi erőforrás menedzsment, közösségi média, munkaerő kiválasztás, munkaerő toborzás, online toborzás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:09 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 14:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |