Debreceni Andrea kreatív fodrász online PR stratégiája

Erdélyi Laura Mária (2020) Debreceni Andrea kreatív fodrász online PR stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of erdélyi_laura_mária_2020máj_titkos.pdf]
Előnézet
PDF
erdélyi_laura_mária_2020máj_titkos.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of erdélyi_laura_mária_2020máj_titkosítás.PDF] PDF
erdélyi_laura_mária_2020máj_titkosítás.PDF
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (62kB)
[thumbnail of erdélyi_laura_mária_2020máj_eredetiség.PDF]
Előnézet
PDF
erdélyi_laura_mária_2020máj_eredetiség.PDF

Download (183kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat témája Debreceni Andrea kreatív fodrász online PR stratégiája.Dolgozatomban a PR kommunikáció sajátosságait, tervezését, magvalósítását és eszközeit mutattam be. Különös hangsúlyt fektetve a vállalati imázs és a márkaépítés kérdéseire. Célom egy sikeres, megalapozott PR stratégia és akcióterv kialakítása volt, amelyet Debreceni Andrea kreatív fodrász saját brandjének fejlesztésére használhatok.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kisvállalkozás, PR, PR stratégia, digitális PR, fodrászat
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): Tímea Brakszatoriszné Jankó
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:09
Utolsó módosítás: 2025. Máj. 15. 06:00
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/26453 URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/26453

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet