Debreceni Andrea kreatív fodrász online PR stratégiája

Erdélyi Laura Mária (2020) Debreceni Andrea kreatív fodrász online PR stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of erdélyi_laura_mária_2020máj_titkos.pdf] PDF
erdélyi_laura_mária_2020máj_titkos.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 15..

Download (1MB)
[thumbnail of erdélyi_laura_mária_2020máj_titkosítás.PDF] PDF
erdélyi_laura_mária_2020máj_titkosítás.PDF
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (62kB)
[thumbnail of erdélyi_laura_mária_2020máj_eredetiség.PDF] PDF
erdélyi_laura_mária_2020máj_eredetiség.PDF
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 15..

Download (183kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat témája Debreceni Andrea kreatív fodrász online PR stratégiája.Dolgozatomban a PR kommunikáció sajátosságait, tervezését, magvalósítását és eszközeit mutattam be. Különös hangsúlyt fektetve a vállalati imázs és a márkaépítés kérdéseire. Célom egy sikeres, megalapozott PR stratégia és akcióterv kialakítása volt, amelyet Debreceni Andrea kreatív fodrász saját brandjének fejlesztésére használhatok.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kisvállalkozás, PR, PR stratégia, digitális PR, fodrászat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:09
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 18. 11:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet