Erdélyi Laura Mária (2020) Debreceni Andrea kreatív fodrász online PR stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Előnézet |
PDF
erdélyi_laura_mária_2020máj_titkos.pdf Download (1MB) | Előnézet |
![]() |
PDF
erdélyi_laura_mária_2020máj_titkosítás.PDF Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (62kB) |
Előnézet |
PDF
erdélyi_laura_mária_2020máj_eredetiség.PDF Download (183kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat témája Debreceni Andrea kreatív fodrász online PR stratégiája.Dolgozatomban a PR kommunikáció sajátosságait, tervezését, magvalósítását és eszközeit mutattam be. Különös hangsúlyt fektetve a vállalati imázs és a márkaépítés kérdéseire. Célom egy sikeres, megalapozott PR stratégia és akcióterv kialakítása volt, amelyet Debreceni Andrea kreatív fodrász saját brandjének fejlesztésére használhatok.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | ||
---|---|---|---|
Kulcsszavak: | Kisvállalkozás, PR, PR stratégia, digitális PR, fodrászat | ||
SWORD Depositor: | User Archive | ||
Felhasználói azonosító szám (ID): | Tímea Brakszatoriszné Jankó | ||
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:09 | ||
Utolsó módosítás: | 2025. Máj. 15. 06:00 | ||
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/26453 | URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/26453 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |