Új generációs rendezvénytrendek megjelenése és hatásai az Aldeacom Kft-ben

Kelemen Vivien (2020) Új generációs rendezvénytrendek megjelenése és hatásai az Aldeacom Kft-ben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka_Kelemen_Vivien_FINAL.pdf] PDF
Projektmunka_Kelemen_Vivien_FINAL.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szerzői összefoglaló:Dolgozatom témája az új generációs rendezvénytrendek, és azok hatásai az Aldeacom Kft-ben. Azért ezt a témát választottam, mert ez a szakma áll hozzám legközelebb, és évek óta ennek a cégnek a csapatát erősítem, így jól kiismertem már minden apró részletét. Szívesen foglalkoztam mélyrehatóbban is az új trendekkel, és hasonlítottam össze a saját ügyfeleinkkel és a saját tapasztalatainkkal.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: adatgyűjtés, promóció, rendezvények, rendezvényszervezés, vállalati szakmai rendezvények
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:09
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 14:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet