Új generációs rendezvénytrendek megjelenése és hatásai az Aldeacom Kft-ben

Kelemen Vivien (2020) Új generációs rendezvénytrendek megjelenése és hatásai az Aldeacom Kft-ben. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Projektmunka_Kelemen_Vivien_FINAL.pdf] PDF
Projektmunka_Kelemen_Vivien_FINAL.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Abstract

Szerzői összefoglaló:Dolgozatom témája az új generációs rendezvénytrendek, és azok hatásai az Aldeacom Kft-ben. Azért ezt a témát választottam, mert ez a szakma áll hozzám legközelebb, és évek óta ennek a cégnek a csapatát erősítem, így jól kiismertem már minden apró részletét. Szívesen foglalkoztam mélyrehatóbban is az új trendekkel, és hasonlítottam össze a saját ügyfeleinkkel és a saját tapasztalatainkkal.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Turizmus-vendéglátás

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: adatgyűjtés, promóció, rendezvények, rendezvényszervezés, vállalati szakmai rendezvények
SWORD Depositor: User Archive
Depositing User: Tímea Brakszatoriszné Jankó
Date Deposited: 2020. Aug. 21. 06:09
Last Modified: 2020. Sep. 08. 14:43

Actions (login required)

View Item View Item