Kelemen Vivien (2020) Új generációs rendezvénytrendek megjelenése és hatásai az Aldeacom Kft-ben. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
![]() |
PDF
Projektmunka_Kelemen_Vivien_FINAL.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
Abstract
Szerzői összefoglaló:Dolgozatom témája az új generációs rendezvénytrendek, és azok hatásai az Aldeacom Kft-ben. Azért ezt a témát választottam, mert ez a szakma áll hozzám legközelebb, és évek óta ennek a cégnek a csapatát erősítem, így jól kiismertem már minden apró részletét. Szívesen foglalkoztam mélyrehatóbban is az új trendekkel, és hasonlítottam össze a saját ügyfeleinkkel és a saját tapasztalatainkkal.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | adatgyűjtés, promóció, rendezvények, rendezvényszervezés, vállalati szakmai rendezvények |
SWORD Depositor: | User Archive |
Depositing User: | Tímea Brakszatoriszné Jankó |
Date Deposited: | 2020. Aug. 21. 06:09 |
Last Modified: | 2020. Sep. 08. 14:43 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |