Személyes márkaépítés elemzése az Y generáció egy képviselőjén keresztül

Gonda Dávid (2015) Személyes márkaépítés elemzése az Y generáció egy képviselőjén keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Személyes márkaépítés elemzése az Y generáció egy képviselőjén keresztül.pdf] PDF
Személyes márkaépítés elemzése az Y generáció egy képviselőjén keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Márka, Márkaépítés, Y generáció, Személyes márka
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Feb. 29. 09:27
Utolsó módosítás: 2016. Feb. 29. 09:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet