Közösségi marketing szerepe a rendezvények népszerűsítésében

Fésűs Liza Sára (2020) Közösségi marketing szerepe a rendezvények népszerűsítésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Fésűs_Liza_Sára_Közösségi_marketing_szerepe_a_rendezvények_népszerűsítésében_QOIG7N-converted.pdf] PDF
Fésűs_Liza_Sára_Közösségi_marketing_szerepe_a_rendezvények_népszerűsítésében_QOIG7N-converted.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (656kB)

Absztrakt (kivonat)

A vállalat, milyen kommunikációt folytat a fogyasztó sikeres megszólítása érdekében. A kétirányú marketing hatásai az üzleti életben, az online reklámozás fontossága. Hogyan hat az integrált marketing a rendezvények népszerűsítésében, milyen eszközöket használ.Váratlanul ért belső vagy külső problémák által alkalmazott kríziskommunikáció használata. A közösségi média másik oldala, a problémák megoldására hozott intézkedések közvetítésére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Vanda
Belső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kommunikáció, közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing, rendezvények
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:08
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 11. 11:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet