Fésűs Liza Sára (2020) Közösségi marketing szerepe a rendezvények népszerűsítésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Fésűs_Liza_Sára_Közösségi_marketing_szerepe_a_rendezvények_népszerűsítésében_QOIG7N-converted.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (656kB) |
Absztrakt (kivonat)
A vállalat, milyen kommunikációt folytat a fogyasztó sikeres megszólítása érdekében. A kétirányú marketing hatásai az üzleti életben, az online reklámozás fontossága. Hogyan hat az integrált marketing a rendezvények népszerűsítésében, milyen eszközöket használ.Váratlanul ért belső vagy külső problémák által alkalmazott kríziskommunikáció használata. A közösségi média másik oldala, a problémák megoldására hozott intézkedések közvetítésére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikáció, közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing, rendezvények |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:08 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 11. 11:12 |
Actions (login required)
Tétel nézet |