Online értékesítés és e-marketing használata a 21.században a Spar Kereskedelmi Kft.-nél

Glatz Kitti (2020) Online értékesítés és e-marketing használata a 21.században a Spar Kereskedelmi Kft.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka Glatz Kitti SJFTPU.pdf] PDF
Projektmunka Glatz Kitti SJFTPU.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (532kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám során szeretném az e-kereskedelmet bemutatni, hiszen folyamatosan bővül ez az üzletág és napról napra jelennek meg olyan cégek, akik tevékenységi köre az online kereskedelem. Dolgozatomban beszeretném mutatni, hogy mit is értünk pontosan e-kereskedelem alatt, a kialakult fogyasztói magatartásokat azok csoportját, korszakait, versenyhelyzetét és az internetadta piactér jellemző vonásait. Továbbá egy kereskedelmi Kft átalakulását az online térre és belelátást biztosítsak a kereskedelem e fajtájába és átfogó képet nyújthassak a Spar online kereskedelmi folyamatairól.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Németh Patrícia
Belső
főiskolai docens, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Spar Kereskedelmi Kft., e-kereskedelem, e-marketing - elektronikus marketing, fmcg, termékbemutatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:08
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 15:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet