Glatz Kitti (2020) Online értékesítés és e-marketing használata a 21.században a Spar Kereskedelmi Kft.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Projektmunka Glatz Kitti SJFTPU.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (532kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám során szeretném az e-kereskedelmet bemutatni, hiszen folyamatosan bővül ez az üzletág és napról napra jelennek meg olyan cégek, akik tevékenységi köre az online kereskedelem. Dolgozatomban beszeretném mutatni, hogy mit is értünk pontosan e-kereskedelem alatt, a kialakult fogyasztói magatartásokat azok csoportját, korszakait, versenyhelyzetét és az internetadta piactér jellemző vonásait. Továbbá egy kereskedelmi Kft átalakulását az online térre és belelátást biztosítsak a kereskedelem e fajtájába és átfogó képet nyújthassak a Spar online kereskedelmi folyamatairól.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Spar Kereskedelmi Kft., e-kereskedelem, e-marketing - elektronikus marketing, fmcg, termékbemutatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:08 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 15:13 |
Actions (login required)
Tétel nézet |