Szabó Fanni (2020) A marketing mix és -stratégia érvényesülése az à table! kereskedelmi egységeknél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
|
PDF
Projektmunka - Szabó Fanni.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A marketing mix elemeinek és a marketing stratégiák érvényesülése az à table!-nél, melyet 7P elemzéssel, SWOT elemzéssel és Ansoff-mátrixxal támasztok alá. Ezen felül megvizsgálom a cég versenyképességét, valamint egy kérdőíves kutatatással felmérem a fogyasztók véleményét és azokét, akik még nem hallottak a helyről. Ezen felül készítettem egy mélyinterjút a cég marketingesével. A dolgozat végén a véleményem és javaslataimat fogalmaztam meg.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | 7p, SWOT-elemzés, cégbemutatás, marketingeszközök, stratégiai fejlesztés |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Tímea Brakszatoriszné Jankó |
| Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:08 |
| Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 11. 11:54 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

