Villa Pianciani marketingkommunikációjának vizsgálata

Szücs Rebeka (2020) Villa Pianciani marketingkommunikációjának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of PROJEKTMUNKA_Villa Pianciani marketingkommunikációjának vizsgálata.pdf] PDF
PROJEKTMUNKA_Villa Pianciani marketingkommunikációjának vizsgálata.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunka az olaszországi Villa Pianciani marketingkommunikációját vizsgálja. Szakmai gyakorlatom során betekintést kaphattam egy mára már egyre nagyobb divatnak örvendő 'destination wedding' rendezvényhelyszínbe. Az Umbria szívében található eldugott 18. századi villát jelenleg egy kulturális egyesület működteti. A nagyrészt külföldi közönségnek örvendő helyszín marketingkommunikációját interjúkon és kérdőíven keresztül vizsgáltam meg, az eredmény magáért beszél.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Olaszország, marketingeszközök, marketingkommunikáció, rendezvényszervezés, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:08
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 14:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet