A Front Office tevékenységének és sajátosságainak bemutatása a Courtyard by Marriott Budapest City Center-ben

Varga Kristóf (2020) A Front Office tevékenységének és sajátosságainak bemutatása a Courtyard by Marriott Budapest City Center-ben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Varga Kristóf projektmunka 2020 vegleges.pdf] PDF
Varga Kristóf projektmunka 2020 vegleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A jelen projektmunka témája a szakmai gyakorlatom helyszínének, a Courtyard by Marriott Budapest City Center és azon belül a Front Office tevékenységének bemutatása. Ennek keretében ismertetem a Front Office  szállodán belüli szerepének jelentőségét és az itt zajló egyes munkafolyamatokat. Részletesen bemutatom a Marriott szállodaláncot és magát a szállodát, külön kitérve a Front Office személyzete által végzett különböző tevékenységekre és a szálloda által nyújtott szolgáltatások körére. A projektmunka következő részében számolok be az általam végzett konkrét munkafolyamatok során szerzett személyes tapasztalataimról. Ezt követően bemutatok egy, a szállodáról készített SWOT-elemzést, végezetül pedig összegzem a szakmai gyakorlat során elért eredményeket, külön kiemelve a további fejlődést igénylő területeket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Front Office, Légitársaság, SWOT-elemzés, koronavírus, szálloda
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:08
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 14:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet