Varga Kristóf (2020) A Front Office tevékenységének és sajátosságainak bemutatása a Courtyard by Marriott Budapest City Center-ben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Varga Kristóf projektmunka 2020 vegleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A jelen projektmunka témája a szakmai gyakorlatom helyszínének, a Courtyard by Marriott Budapest City Center és azon belül a Front Office tevékenységének bemutatása. Ennek keretében ismertetem a Front Office szállodán belüli szerepének jelentőségét és az itt zajló egyes munkafolyamatokat. Részletesen bemutatom a Marriott szállodaláncot és magát a szállodát, külön kitérve a Front Office személyzete által végzett különböző tevékenységekre és a szálloda által nyújtott szolgáltatások körére. A projektmunka következő részében számolok be az általam végzett konkrét munkafolyamatok során szerzett személyes tapasztalataimról. Ezt követően bemutatok egy, a szállodáról készített SWOT-elemzést, végezetül pedig összegzem a szakmai gyakorlat során elért eredményeket, külön kiemelve a további fejlődést igénylő területeket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Front Office, Légitársaság, SWOT-elemzés, koronavírus, szálloda |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:08 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 14:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |