A marketing mix alkalmazása a Studex Hungary Kereskedelmi Kft. gyakorlatában.

Jacob Jázmin Zoé (2020) A marketing mix alkalmazása a Studex Hungary Kereskedelmi Kft. gyakorlatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka_Jacob_Jázmin_Zoé_2020.pdf] PDF
Projektmunka_Jacob_Jázmin_Zoé_2020.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2030. December 31..

Download (863kB)
[thumbnail of Titkositasi-kerelem1.pdf] PDF
Titkositasi-kerelem1.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (120B)

Absztrakt (kivonat)

Egy nagykereskedelmi cég vizsgálata, hogy hogyan milyen mértékben és milyen hatékonysággal integrálja a marketing mix elemit, a vállalati gyakorlatba.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Békési Gábor György
Belső
Mestertanár, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kérdőív, marketing, marketing mix, nagykereskedelem, vállalati marketing stratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:08
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 11. 11:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet