Jacob Jázmin Zoé (2020) A marketing mix alkalmazása a Studex Hungary Kereskedelmi Kft. gyakorlatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Projektmunka_Jacob_Jázmin_Zoé_2020.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2030. December 31.. Download (863kB) |
|
PDF
Titkositasi-kerelem1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (120B) |
Absztrakt (kivonat)
Egy nagykereskedelmi cég vizsgálata, hogy hogyan milyen mértékben és milyen hatékonysággal integrálja a marketing mix elemit, a vállalati gyakorlatba.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kérdőív, marketing, marketing mix, nagykereskedelem, vállalati marketing stratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:08 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 11. 11:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |