Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján

Szigethy Anna Luca (2020) Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szigethy_Anna_Luca_Projektmunka.pdf] PDF
Szigethy_Anna_Luca_Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunkám célja főként a Front Office tevékenységek elemzésén alapul. Az olvasó számára minél részletesebben szeretnék betekintést nyújtani a vendégérkezéstől a vendég távozásáig lezajló folyamatokra.A Front Desk általános ismertetését követően bemutatom, hogyan is valósul meg a gyakorlatban, az NH Budapest City példáján keresztül.Ezt követően a vendégpanaszokat taglalom. Nagy hangsúlyt fektettem a vendégpanaszok bemutatására, úgy vélem a vendégpanaszok megfelelő kezelése hozzájárul a jól működő szállodák alapfeltételeihez. Ez a fejlődés egyik alappilléreként szolgál, hiszen a panaszokat összegyűjtve egy átfogó képet kapunk, min lehet javítani a közeljövőben. A SWOT-elemzéssel az NH Budapest City  Hotel lehetőségeire koncentrálok,  hogyan válhatnak előnyeire gyengeségei. Az elemzésből levont konklúzió, hogy a kisebb részletekben rejlik a szállodák minőségi javítása.Végezetül egy mélyinterjút készítettem Huszár Bálint szállodaigazgatóval a Front Office jövőjéről. A szakmai véleményét kikérve elemzem az online check in jelentőségét, a szállodáknak a technikai fejlődéséhez való hozzáállását, valamint összehasonlítom a múltbéli, jelen és a  jövőbeli változásokat a Front Officeot illetően.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kövesdi Barnabás
Külső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Front Office, NH Hotel, SWOT-elemzés, digitalizálódás, recepció, vendégpanasz
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:07
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 15:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet