Szigethy Anna Luca (2020) Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szigethy_Anna_Luca_Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkám célja főként a Front Office tevékenységek elemzésén alapul. Az olvasó számára minél részletesebben szeretnék betekintést nyújtani a vendégérkezéstől a vendég távozásáig lezajló folyamatokra.A Front Desk általános ismertetését követően bemutatom, hogyan is valósul meg a gyakorlatban, az NH Budapest City példáján keresztül.Ezt követően a vendégpanaszokat taglalom. Nagy hangsúlyt fektettem a vendégpanaszok bemutatására, úgy vélem a vendégpanaszok megfelelő kezelése hozzájárul a jól működő szállodák alapfeltételeihez. Ez a fejlődés egyik alappilléreként szolgál, hiszen a panaszokat összegyűjtve egy átfogó képet kapunk, min lehet javítani a közeljövőben. A SWOT-elemzéssel az NH Budapest City Hotel lehetőségeire koncentrálok, hogyan válhatnak előnyeire gyengeségei. Az elemzésből levont konklúzió, hogy a kisebb részletekben rejlik a szállodák minőségi javítása.Végezetül egy mélyinterjút készítettem Huszár Bálint szállodaigazgatóval a Front Office jövőjéről. A szakmai véleményét kikérve elemzem az online check in jelentőségét, a szállodáknak a technikai fejlődéséhez való hozzáállását, valamint összehasonlítom a múltbéli, jelen és a jövőbeli változásokat a Front Officeot illetően.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Front Office, NH Hotel, SWOT-elemzés, digitalizálódás, recepció, vendégpanasz |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:07 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 15:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |