Bálint Noel Tamás (2020) A direkt marketing hitelessége napjainkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Bálint Noel Tamás - A direkt marketing hitelessége napjainkban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (997kB) |
Absztrakt (kivonat)
A célkitűzése a dolgozatnak, hogy vizsgálja egyrészről pontosan milyen szerepeket tölt be a direkt marketing azon belül is leginkább a telemarketing, és ez milyen kapcsolatban áll a hitelességgel. Központban több kérdés is áll, amely a 2020-as napjainkra vonatkozik. Köztük: Mennyire számít a hitelesség az értékesítés során ? Mennyire releváns gazdaságban a telemarketing, és ez hogyan működik ? Mi a direktmarketing és annak szerepe? A dolgozat a telemarketinges munkát is bemutatja esettanulmány szerűen az Aegon Premium üzletág működésének bemutatásával. Ezen felül magába ölel egy primerkutatást amely vizsgál többféle értékesítési módszert, és azoknak a szerepét is. A dolgozat során fény derül, hogy a telemarketing pontosan mekkora szerepet is vállal a magyar gazdaságban. A dolgozat többek között bemutatja, hogy a telemarketingnek miért negatív a megítélése és ez mennyire indokolt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Aegon Premium, cold call, direkt marketing, hitelesség, marketing, telemarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:06 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 11. 13:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |