A direkt marketing hitelessége napjainkban

Bálint Noel Tamás (2020) A direkt marketing hitelessége napjainkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Bálint Noel Tamás - A direkt marketing hitelessége napjainkban.pdf] PDF
Bálint Noel Tamás - A direkt marketing hitelessége napjainkban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (997kB)

Absztrakt (kivonat)

A célkitűzése a dolgozatnak, hogy vizsgálja egyrészről pontosan milyen szerepeket tölt be a direkt marketing  azon belül is leginkább a telemarketing, és ez milyen kapcsolatban áll a hitelességgel. Központban több kérdés is áll, amely a 2020-as napjainkra vonatkozik. Köztük: Mennyire számít a hitelesség az értékesítés során ? Mennyire releváns gazdaságban a telemarketing, és ez hogyan működik ? Mi  a direktmarketing és annak szerepe? A dolgozat a telemarketinges munkát is bemutatja esettanulmány szerűen az Aegon Premium üzletág működésének bemutatásával. Ezen felül magába ölel egy primerkutatást amely vizsgál többféle értékesítési módszert, és azoknak a  szerepét is.  A dolgozat során fény derül, hogy a telemarketing pontosan mekkora szerepet is vállal a magyar gazdaságban. A dolgozat többek között bemutatja, hogy a telemarketingnek miért negatív a megítélése és ez mennyire indokolt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Aegon Premium, cold call, direkt marketing, hitelesség, marketing, telemarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:06
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 11. 13:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet