The impact of emotional management in catering and hotel management

Munadarin Armando (2020) The impact of emotional management in catering and hotel management. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of FINAL - The impact of emotional management in catering and hotel management - Armando Mundarain MCLE2S.pdf] PDF
FINAL - The impact of emotional management in catering and hotel management - Armando Mundarain MCLE2S.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (990kB)

Absztrakt (kivonat)

In this qualitative research of type exploratory, the aim is to make visible the significance of emotional intelligence in the hospitality industry and the impact on the management roles and leadership styles to achieve the goals stablished by companies.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Karakasné Morvay Klára
Belső
főiskolai docens, Vendéglátás Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: business management, emotional intelligence, human resource management, leadership, teamwork
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:05
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 18. 11:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet