Munadarin Armando (2020) The impact of emotional management in catering and hotel management. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
FINAL - The impact of emotional management in catering and hotel management - Armando Mundarain MCLE2S.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (990kB) |
Absztrakt (kivonat)
In this qualitative research of type exploratory, the aim is to make visible the significance of emotional intelligence in the hospitality industry and the impact on the management roles and leadership styles to achieve the goals stablished by companies.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus-vendéglátás (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | business management, emotional intelligence, human resource management, leadership, teamwork |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:05 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 18. 11:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |