A közép és hosszú távú tervezés sajátosságai egy kereskedelmi vállalatnál

Major Csongor (2014) A közép és hosszú távú tervezés sajátosságai egy kereskedelmi vállalatnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat- M. Cs..pdf] PDF
Szakdolgozat- M. Cs..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A közép és hosszú távú tervezés sajátosságai egy kereskedelmi vállalatnál

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

KERESKEDELMI INTÉZETI TANSZÉK

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing (magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: tervezés, nagykereskedelem, egészségügy, pénzügyi terv, Multinacionális vállalatok
Felhasználói azonosító szám (ID): Csongor Dávid Major
Rekord készítés dátuma: 2014. Dec. 05. 10:47
Utolsó módosítás: 2014. Dec. 05. 10:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet