Majer Dávid (2020) A Zwack Unicum Nyrt. fogyasztóinak a vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Majer Dávid - Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 15.. Download (1MB) |
|
PDF
titkosítási nyil..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (171kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Zwack Unicum Nyrt. fogyasztói oldaláról, illetve a vállalat oldaláról vizsgálom meg a különböző marketingeszközök hatékonyságát. Központi témám a digitális marketing szerepe a mai világban, illetve a vállalat életében, az ezzel kapcsolatos vélemények, szakirodalmak és kutatások is szerepet kapnak dolgozatomban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing, fogyasztói szokás, marketing, marketingeszközök, vállalati marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:05 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 14:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |