A Zwack Unicum Nyrt. fogyasztóinak a vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára

Majer Dávid (2020) A Zwack Unicum Nyrt. fogyasztóinak a vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Majer Dávid - Projektmunka.pdf] PDF
Majer Dávid - Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 15..

Download (1MB)
[thumbnail of titkosítási nyil..pdf] PDF
titkosítási nyil..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (171kB)

Absztrakt (kivonat)

A Zwack Unicum Nyrt. fogyasztói oldaláról, illetve a vállalat oldaláról vizsgálom meg a különböző marketingeszközök hatékonyságát. Központi témám a digitális marketing szerepe a mai világban, illetve a vállalat életében, az ezzel kapcsolatos vélemények, szakirodalmak és kutatások is szerepet kapnak dolgozatomban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-marketing, fogyasztói szokás, marketing, marketingeszközök, vállalati marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:05
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 14:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet