A kommunikáció jelentősége a Front Office-ban a Budapest Marriott példáján keresztül

Harangozó Flóra (2020) A kommunikáció jelentősége a Front Office-ban a Budapest Marriott példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A kommunikáció jelentősége a Front Office-ban a Budapest Marriott példáján keresztül.pdf] PDF
A kommunikáció jelentősége a Front Office-ban a Budapest Marriott példáján keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban  a kommunikáció jelentőségét mutatom be és elemezem azt a Budapest Marriott Hotel Front Office részlegén keresztül. Ismertetem a kommunikáció alapjait, ezután bemutatom a Marriott International nemzetközi szállodalánc és a Budapest Marriott Hotel történetét, majd a szálloda Front Office részlegét veszem górcső alá. Következtetésként kifejtem  a kommunikáció szerepét az említett részlegen, illetve javaslatot teszek a jó kommunikáció eléréséhez.Végül projektmunkám legvégén összefoglalom a Front Office, és az ott történő kommunikáció fontosságát, és megfogalmazom egy sikeres és pozitív véleményekkel bíró szálloda elengedhetetlen tényezőit.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Sipos Erika
Belső
Mestertanár, Turizmus Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Front Office, Marriott, asszertivitás, emberi kommunikáció, kommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:05
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 11. 11:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet