Harangozó Flóra (2020) A kommunikáció jelentősége a Front Office-ban a Budapest Marriott példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A kommunikáció jelentősége a Front Office-ban a Budapest Marriott példáján keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámban a kommunikáció jelentőségét mutatom be és elemezem azt a Budapest Marriott Hotel Front Office részlegén keresztül. Ismertetem a kommunikáció alapjait, ezután bemutatom a Marriott International nemzetközi szállodalánc és a Budapest Marriott Hotel történetét, majd a szálloda Front Office részlegét veszem górcső alá. Következtetésként kifejtem a kommunikáció szerepét az említett részlegen, illetve javaslatot teszek a jó kommunikáció eléréséhez.Végül projektmunkám legvégén összefoglalom a Front Office, és az ott történő kommunikáció fontosságát, és megfogalmazom egy sikeres és pozitív véleményekkel bíró szálloda elengedhetetlen tényezőit.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Front Office, Marriott, asszertivitás, emberi kommunikáció, kommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:05 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 11. 11:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |