Bayer Bertalan Mihály (2020) Research of online shopping services and decision making behaviour of customers. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Dissertation_Mihály Bertalan Bayer_LNV5HK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
Absztrakt (kivonat)
In my dissertation I will present the strategies and methods of how web shops merchandise their products online and whether they make it easy for customers to search through the goods presented by them or not. Regarding the other perspective which is the customers’ view of comparison and the choices they make throughout a buying process, how convenient it is to purchase virtually. The purposes of my dissertation is to shed light upon the potential flows in the system of what we call today e-commerce and to discover tools that can be used to uplift the consumer experience and motivate more people to choose online purchasing instead of physical shopping. I would like to draw attention to the hidden potentials that can be able to make online purchasing much more easier and effective. It would benefit both parties, customers and companies as well.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | customer behavior, customer satisfaction, online commerce, online sales, online shopping |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:05 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 11. 13:41 |
Actions (login required)
Tétel nézet |