A Z és Y generáció információkeresési szokásai, valamint a közösségi média vásárlói tulajdonságokra gyakorolt hatásai a turizmusban

Deák Zsófia (2020) A Z és Y generáció információkeresési szokásai, valamint a közösségi média vásárlói tulajdonságokra gyakorolt hatásai a turizmusban. NEM RÉSZLETEZETT.

[thumbnail of Deák Zsófia-Szakdolgozat2020.pdf] PDF
Deák Zsófia-Szakdolgozat2020.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom a Z és Y generáció információkeresési szokásairól, valamint a közösségi média vásárlói döntésekre gyakorolt hatásairól fog szólni. Kutatásom során a turizmus iparágának legfontosabb szereplőit vettem alapul, az embereket és az általuk létrehozott eszközöket. A legfontosabb kutatási témakör, amelyre a felmérésemet építettem az a fiatalabb generációk fogyasztói magatartása az online környezetben, valamint a közösségi média befolyása a családon belüli vásárlási döntések meghozatalában. Jelentőségteljes információk birtokába jutottam, amelyek egészen új nézőpontot eredményeztek a turisztikai szolgáltatások biztosításának érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Y generáció, Z generáció, adatbányászati technológia, adminisztráció, közgazdaság, közösségi média, turizmusfejlesztés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:04
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 22. 12:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet