Deák Zsófia (2020) A Z és Y generáció információkeresési szokásai, valamint a közösségi média vásárlói tulajdonságokra gyakorolt hatásai a turizmusban. NEM RÉSZLETEZETT.
PDF
Deák Zsófia-Szakdolgozat2020.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom a Z és Y generáció információkeresési szokásairól, valamint a közösségi média vásárlói döntésekre gyakorolt hatásairól fog szólni. Kutatásom során a turizmus iparágának legfontosabb szereplőit vettem alapul, az embereket és az általuk létrehozott eszközöket. A legfontosabb kutatási témakör, amelyre a felmérésemet építettem az a fiatalabb generációk fogyasztói magatartása az online környezetben, valamint a közösségi média befolyása a családon belüli vásárlási döntések meghozatalában. Jelentőségteljes információk birtokába jutottam, amelyek egészen új nézőpontot eredményeztek a turisztikai szolgáltatások biztosításának érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Y generáció, Z generáció, adatbányászati technológia, adminisztráció, közgazdaság, közösségi média, turizmusfejlesztés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:04 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 22. 12:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |