Petrán Klaudia (2020) A Front Office tevékenysége és a hűségprogram vizsgálata a Novotel Szeged szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Projektmunka - Petrán Klaudia véglegess.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám a gyakorlati helyemen végzett tevékenységeimről és a szállodacsoport hűségprogramjáról szól.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Accor, Front Office, Novotel, hűségprogram, szállodaipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:03 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 15:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |