Petrán Klaudia (2020) A Front Office tevékenysége és a hűségprogram vizsgálata a Novotel Szeged szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
|
PDF
Projektmunka - Petrán Klaudia véglegess.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám a gyakorlati helyemen végzett tevékenységeimről és a szállodacsoport hűségprogramjáról szól.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Accor, Front Office, Novotel, hűségprogram, szállodaipar |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Tímea Brakszatoriszné Jankó |
| Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:03 |
| Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 15:59 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

