A Front Office tevékenysége és a hűségprogram vizsgálata a Novotel Szeged szállodában

Petrán Klaudia (2020) A Front Office tevékenysége és a hűségprogram vizsgálata a Novotel Szeged szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka - Petrán Klaudia véglegess.pdf] PDF
Projektmunka - Petrán Klaudia véglegess.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám a gyakorlati helyemen végzett tevékenységeimről és a szállodacsoport hűségprogramjáról szól.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Accor, Front Office, Novotel, hűségprogram, szállodaipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:03
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 15:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet