Efficiency of online advertising tools

Nábelek Máté (2020) Efficiency of online advertising tools. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Efficiency-of-online-advertising-tools.pdf] PDF
Efficiency-of-online-advertising-tools.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (843kB)

Absztrakt (kivonat)

The dissertation examines online advertising tools and trends and their efficiency. The secondary research details the platforms and methods of online advertising while exploring the ad avoidance of customers and the developed methods countering them. The primary research focuses on the viewers and customers' point of view, exploring their opinions on online advertising.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Social media, advertisement, efficiency, online advertising, tools of advertising
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:03
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 18. 10:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet