Nábelek Máté (2020) Efficiency of online advertising tools. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Efficiency-of-online-advertising-tools.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (843kB) |
Absztrakt (kivonat)
The dissertation examines online advertising tools and trends and their efficiency. The secondary research details the platforms and methods of online advertising while exploring the ad avoidance of customers and the developed methods countering them. The primary research focuses on the viewers and customers' point of view, exploring their opinions on online advertising.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Social media, advertisement, efficiency, online advertising, tools of advertising |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:03 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 18. 10:40 |
Actions (login required)
Tétel nézet |