A Vision Express vevőkapcsolati menedzsmentjének elemző bemutatása

Müller Zita (2020) A Vision Express vevőkapcsolati menedzsmentjének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka.pdf] PDF
Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (458kB)

Absztrakt (kivonat)

Sokan élünk a világban és sokfélék vagyunk, ezért számomra érdekes téma, hogy hogyan tudunk egymással sikeresen kommunikálni. A sikeres ügyfélkezelés elsajátítása a hétköznapokban is megoldást nyújt olyan esetekben, amikor az adott szituációban szereplő másik fél a sajátunktól eltérő magatartást mutat. Az, hogy az eladó milyen viselkedési típuscsoportba tartozik, vajon meghatározza, hogy mely vásárlókkal tud sikeresen kommunikálni? A projektmunkában erre a kérdésre keresem a választ.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Németh Patrícia
Belső
főiskolai docens, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kereskedelem, vevőkapcsolat, vevőközpontúság, értékesítés, ügyfélkapcsolati menedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:03
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 11. 11:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet