Müller Zita (2020) A Vision Express vevőkapcsolati menedzsmentjének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (458kB) |
Absztrakt (kivonat)
Sokan élünk a világban és sokfélék vagyunk, ezért számomra érdekes téma, hogy hogyan tudunk egymással sikeresen kommunikálni. A sikeres ügyfélkezelés elsajátítása a hétköznapokban is megoldást nyújt olyan esetekben, amikor az adott szituációban szereplő másik fél a sajátunktól eltérő magatartást mutat. Az, hogy az eladó milyen viselkedési típuscsoportba tartozik, vajon meghatározza, hogy mely vásárlókkal tud sikeresen kommunikálni? A projektmunkában erre a kérdésre keresem a választ.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kereskedelem, vevőkapcsolat, vevőközpontúság, értékesítés, ügyfélkapcsolati menedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:03 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 11. 11:46 |
Actions (login required)
Tétel nézet |