Müller Zita (2020) A Vision Express vevőkapcsolati menedzsmentjének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
| ![Projektmunka.pdf [thumbnail of Projektmunka.pdf]](http://dolgozattar.uni-bge.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) | PDF Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (458kB) | 
Absztrakt (kivonat)
Sokan élünk a világban és sokfélék vagyunk, ezért számomra érdekes téma, hogy hogyan tudunk egymással sikeresen kommunikálni. A sikeres ügyfélkezelés elsajátítása a hétköznapokban is megoldást nyújt olyan esetekben, amikor az adott szituációban szereplő másik fél a sajátunktól eltérő magatartást mutat. Az, hogy az eladó milyen viselkedési típuscsoportba tartozik, vajon meghatározza, hogy mely vásárlókkal tud sikeresen kommunikálni? A projektmunkában erre a kérdésre keresem a választ.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | kereskedelem, vevőkapcsolat, vevőközpontúság, értékesítés, ügyfélkapcsolati menedzsment | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Tímea Brakszatoriszné Jankó | 
| Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:03 | 
| Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 11. 11:46 | 
Actions (login required)
|  | Tétel nézet | 
 
         
        
