A telekommunikációs cégek üzeneteinek változásai - A Magyar Telekom pozícionálása az elmúlt 20 évben

Jakab Cintia (2015) A telekommunikációs cégek üzeneteinek változásai - A Magyar Telekom pozícionálása az elmúlt 20 évben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Jakab Cintia.pdf] PDF
Szakdolgozat_Jakab Cintia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Telekommunikáció , Magyar Telekom Nyrt., Reklám, Fenntartható fejlődés, Szponzoráció
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Már. 10. 15:23
Utolsó módosítás: 2016. Már. 10. 15:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet