Influencer Marketing

Majkuth Bálint Rudolf (2020) Influencer Marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Influencer Marketing .pdf] PDF
Influencer Marketing .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban bemutatom az Influencer Marketing működését, valamint a két szempont, mind az influencer, mind pedig a munkáltató szemszögéből láthatjuk, hogyan is néznek ki az együttműködések.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Social Média, influencer marketing, kereskedelem, marketing, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:02
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 11. 11:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet