Kommunikáció a közösségi médiában

Hordós Andrea (2020) Kommunikáció a közösségi médiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kommunikáció a közösségi médiában.pdf] PDF
Kommunikáció a közösségi médiában.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám témáját saját érdeklődési köröm egyik témájaként kezelem. A kommunikáció és a közösségi média iránti érdeklődésemet szerettem volna összegyúrni és ebből egy egységet alkotni. Mindkét téma napjaink egyik legmeghatározóbb részét képezi. Úgy gondoltam a két témát érdemes együtt vizsgálni és felmérni a közösségi médiában történő kommunikációt. Mivel, hogyan és mekkora hatással bír az emberekre, főleg a fiatal korosztályra ez a felület. Bármi, ami ott történik, véleményem szerint kommunikációnak számít, kifejezőeszközzel bír. Ezt vizsgáltam munkám során.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kalilab Bt., interjú, kommunikáció, kérdőíves felmérés, közösségi média
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:01
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 15:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet