Hordós Andrea (2020) Kommunikáció a közösségi médiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kommunikáció a közösségi médiában.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám témáját saját érdeklődési köröm egyik témájaként kezelem. A kommunikáció és a közösségi média iránti érdeklődésemet szerettem volna összegyúrni és ebből egy egységet alkotni. Mindkét téma napjaink egyik legmeghatározóbb részét képezi. Úgy gondoltam a két témát érdemes együtt vizsgálni és felmérni a közösségi médiában történő kommunikációt. Mivel, hogyan és mekkora hatással bír az emberekre, főleg a fiatal korosztályra ez a felület. Bármi, ami ott történik, véleményem szerint kommunikációnak számít, kifejezőeszközzel bír. Ezt vizsgáltam munkám során.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Kalilab Bt., interjú, kommunikáció, kérdőíves felmérés, közösségi média |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:01 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 15:14 |
Actions (login required)
Tétel nézet |