A Decathlon marketingtevékenysége, impulzusvásárlás

Szikora Tamás (2020) A Decathlon marketingtevékenysége, impulzusvásárlás. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A Decathlon marketingtevékenysége, impulzusvásárlás .pdf] PDF
A Decathlon marketingtevékenysége, impulzusvásárlás .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunkám témája a Decathlon marketing tevékenysége, illetve a Decathlonon belüli impulzusvásárlás, amit kérdőíven keresztül vizsgálok, mint például a kiváltó okait, vagy a vásárlási szokásait a Decathlonba járóknak. Ezen is belül azt a részét szeretném bemutatni a marketingnek, amiket testközelből észlelhettem, élhettem meg. Már az előző iskolámban is tanultam marketing alapokat, és ez a tudás csak magabiztosabbá és mélyebbé vált, itt az egyetemen eltöltött éveim alatt, illetve a Decathlonnál eltöltött gyakorlatom ideje alatt. Úgy érzem itt az ideje átültetni az elméleti síkon megszerzett tananyagot a gyakorlatba is. Ez a projektmunka nagyszerű lehetőség lesz erre is.A gyakorlati helyem bemutatása mellett kitérek a marketing tevékenységekre, mint fogalmak, és ezt megpróbálom bemutatni a Decathlon szempontjából is. A kérdőívvel kapcsolatos eredményeket feldolgozom, majd értelmezve bemutatom. Emellett személyes interjút is csináltam, ott dolgozó kollégákkal. Ezután az esetleges problémákra történő javaslattétel következik. A kérdőíven keresztül szeretném bebizonyítani azt, hogy az impulzusvásárlásra való hajlandóság mennyire erős a kitöltőim között illetve, mik azok a tényezők, amelyek miatt impulzusvásárlásba esnek. Érdekes lesz azt is megfigyelni, hogy hogyan oszlik meg a tervezett és nem tervezett vásárlás összege százalékos arányban, és hogy, mely tényezők döntenek egy vásárlás sorsáról.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Molnár Zsolt
Belső
Mestertanár, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 4p, Decathlon, SWOT-elemzés, impulzusvásárlás, marketing-mix
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:01
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 15:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet