A content marketing szerepe a V4 bisztró márkaépítési folyamatában

Honti Luca Ráhel (2020) A content marketing szerepe a V4 bisztró márkaépítési folyamatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Honti Luca_szakdolgozat.pdf] PDF
Honti Luca_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A v4 bisztró tulajdonosai további helyeket vásároltak meg a Dunakanyarban, így új stratégiájuk során egy önálló márkát hoztam létre. A stratégia az online marketingre fókuszál és azon belül is a méltán egyre népszerűbb content marketingre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Vanda
Belső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: content marketing, közösségi média, márkaépítés, online marketing, stratégiakészítés, tartalomszolgáltatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:01
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 18. 11:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet