Honti Luca Ráhel (2020) A content marketing szerepe a V4 bisztró márkaépítési folyamatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Honti Luca_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A v4 bisztró tulajdonosai további helyeket vásároltak meg a Dunakanyarban, így új stratégiájuk során egy önálló márkát hoztam létre. A stratégia az online marketingre fókuszál és azon belül is a méltán egyre népszerűbb content marketingre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | content marketing, közösségi média, márkaépítés, online marketing, stratégiakészítés, tartalomszolgáltatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:01 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 18. 11:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |