Csécs Szonja Ildikó (2020) A vendégélmény szerepe a guest relation részleg alapján a Novotel Budapest Centrum szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
PROJEKTMUNKA CSÉCS SZONJA.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 20.. Download (1MB) |
|
PDF
titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (476kB) |
|
Archive (ZIP)
tréning videó1.zip Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 20.. Download (287MB) |
|
Archive (ZIP)
tréning videó2.zip Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 20.. Download (287MB) |
|
Archive (ZIP)
tréning videó3.zip Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 20.. Download (233MB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásomban szó esik az élményszerzés irányította társadalomról és a jelenség trendekre való hatásairól. Továbbá körül járom az egyes klubtagsági rendszerek működési elvét és a hűségpont szerzési lehetőségeket annak fényében, hogy egy vendégnek mennyire éri meg, vagy mennyivel kap többet a hozzáadott szolgáltatások álltal. Végül pedig a Novotel Budapest Centrum szálloda kerül kielemzésre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | trendek, turizmus, város, városlátogatás, élménygazdaság |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:00 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 12:58 |
Actions (login required)
Tétel nézet |