Hörnyék Bianka (2020) Online marketing, avagy egy cseh söröző a közösségi médiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Projektmunka_Hörnyék_Bianka.docx.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunka magába foglalja az online marketinget, keretrendszerét és annak három különálló alkotóelemét, hogy milyen szerepeket töltenek be. Ezt követően szó esik a weboldal fontosságáról, melyek azok a tényezők, amelyek használatával létre lehet hozni egy megfelelő honlapot. Ugyanakkor megemlítésre kerül az is, hogy milyen technikai problémák merülhetnek fel vele kapcsolatban. Majd korunk két legnépszerűbb közösségi oldala, a Facebook és az Instagram is helyet kapott a kutatásban. Mind két közösségi médián belül szó lesz a reklámozás helyes használatukról, illetve a követők számának növeléséről, nagy forgalom teremtéséről és arról, hogy hogyan lehet használni az értékesítési folyamatokban ezeket a platformokat. A Jaromír ’68 Cseh Sörözők étterem-sörözőnél töltöttem a szakmai gyakorlatot, mint marketing asszisztens. A cég bemutatását követően az étterem lánc helyzetét és milyenségét vizsgálom, és az online marketinghez fűződő viszonyát. Végül a vendégkörét kérdőív segítségével elemzem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | eladás - értékesítés, közösségi média, online marketing, public relations, weboldal |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 13. 10:54 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 14:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |