Online marketing, avagy egy cseh söröző a közösségi médiában

Hörnyék Bianka (2020) Online marketing, avagy egy cseh söröző a közösségi médiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka_Hörnyék_Bianka.docx.pdf] PDF
Projektmunka_Hörnyék_Bianka.docx.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunka magába foglalja az online marketinget, keretrendszerét és annak három különálló alkotóelemét, hogy milyen szerepeket töltenek be. Ezt követően szó esik a weboldal fontosságáról, melyek azok a tényezők, amelyek használatával létre lehet hozni egy megfelelő honlapot. Ugyanakkor megemlítésre kerül az is, hogy milyen technikai problémák merülhetnek fel vele kapcsolatban. Majd korunk két legnépszerűbb közösségi oldala, a Facebook és az Instagram is helyet kapott a kutatásban. Mind két közösségi médián belül szó lesz a reklámozás helyes használatukról, illetve a követők számának növeléséről, nagy forgalom teremtéséről és arról, hogy hogyan lehet használni az értékesítési folyamatokban ezeket a platformokat. A Jaromír ’68 Cseh Sörözők étterem-sörözőnél töltöttem a szakmai gyakorlatot, mint marketing asszisztens. A cég bemutatását követően az étterem lánc helyzetét és milyenségét vizsgálom, és az online marketinghez fűződő viszonyát. Végül a vendégkörét kérdőív segítségével elemzem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: eladás - értékesítés, közösségi média, online marketing, public relations, weboldal
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 13. 10:54
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 14:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet