Belső konfliktusok kezelése a szállodákon belül

Ujvári Blanka (2020) Belső konfliktusok kezelése a szállodákon belül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of UjváriBlanka_projektmunkaD7DW0G2020BM.pdf] PDF
UjváriBlanka_projektmunkaD7DW0G2020BM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom a szállodákon belüli belső konfliktusok okairól, kezeléséről, megoldásáról szól. Bemutatásra kerültek a kommunikáció formái, személyiségtípusok a konfliktuskezelések során, konfliktusok különböző fajtái és népszerű, gyakran használt megoldások. Szűkítve a nézőpontot megvizsáltam és anyagot gyűjtöttem a vezetők felelősségéről a szállodák konfliktusmenedzsmentjét illetően, majd pár konkrét példán keresztül mutattam be szekunder módszerrel készült kutatásom eredményét. Leírtam a  javaslatokat a szállodák jövőben történő konfliktuskezelését illetően, majd összefoglaltam dolgozatom lényegét, és a források és ábrajegyzék összegyűjtésével zártam a projektmunkám.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Fekete-Frojimovics Zsófia
Belső
főiskolai docens, Vendéglátás Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: konfliktuskezelés, poblémamegoldás, szállodaipar, vendéglátás, önismeret
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 13. 10:54
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 14:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet