Ujvári Blanka (2020) Belső konfliktusok kezelése a szállodákon belül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
| ![UjváriBlanka_projektmunkaD7DW0G2020BM.pdf [thumbnail of UjváriBlanka_projektmunkaD7DW0G2020BM.pdf]](http://dolgozattar.uni-bge.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) | PDF UjváriBlanka_projektmunkaD7DW0G2020BM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) | 
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom a szállodákon belüli belső konfliktusok okairól, kezeléséről, megoldásáról szól. Bemutatásra kerültek a kommunikáció formái, személyiségtípusok a konfliktuskezelések során, konfliktusok különböző fajtái és népszerű, gyakran használt megoldások. Szűkítve a nézőpontot megvizsáltam és anyagot gyűjtöttem a vezetők felelősségéről a szállodák konfliktusmenedzsmentjét illetően, majd pár konkrét példán keresztül mutattam be szekunder módszerrel készült kutatásom eredményét. Leírtam a javaslatokat a szállodák jövőben történő konfliktuskezelését illetően, majd összefoglaltam dolgozatom lényegét, és a források és ábrajegyzék összegyűjtésével zártam a projektmunkám.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | konfliktuskezelés, poblémamegoldás, szállodaipar, vendéglátás, önismeret | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Tímea Brakszatoriszné Jankó | 
| Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 13. 10:54 | 
| Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 14:58 | 
Actions (login required)
|  | Tétel nézet | 
 
         
        
