Ujvári Blanka (2020) Belső konfliktusok kezelése a szállodákon belül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
UjváriBlanka_projektmunkaD7DW0G2020BM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom a szállodákon belüli belső konfliktusok okairól, kezeléséről, megoldásáról szól. Bemutatásra kerültek a kommunikáció formái, személyiségtípusok a konfliktuskezelések során, konfliktusok különböző fajtái és népszerű, gyakran használt megoldások. Szűkítve a nézőpontot megvizsáltam és anyagot gyűjtöttem a vezetők felelősségéről a szállodák konfliktusmenedzsmentjét illetően, majd pár konkrét példán keresztül mutattam be szekunder módszerrel készült kutatásom eredményét. Leírtam a javaslatokat a szállodák jövőben történő konfliktuskezelését illetően, majd összefoglaltam dolgozatom lényegét, és a források és ábrajegyzék összegyűjtésével zártam a projektmunkám.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | konfliktuskezelés, poblémamegoldás, szállodaipar, vendéglátás, önismeret |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 13. 10:54 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 14:58 |
Actions (login required)
Tétel nézet |