Hazai fesztivál-nagyhatalmak hatása a magyar fogyasztókra

Hatvani Brigitta (2020) Hazai fesztivál-nagyhatalmak hatása a magyar fogyasztókra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Hatvani Brigitta.pdf] PDF
Szakdolgozat_Hatvani Brigitta.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (631kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatomban azon három legnagyobb hazai fesztivál elemzésére kerül sor, amelyek meghatározóak a magyar fogyasztók számára, tehát: a Sziget Fesztivál, a Balaton Sound és a Volt Fesztivál.Kutatásom célja, hogy választ kapjak arra a kérdésre, hogy hogyan lehet kielégíteni a fogyasztói igényeket ebben a felgyorsult világban?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Hübner Andrea
Belső
egyetemi tanársegéd, Pedagógia Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Magyarország, fesztivál, kereskedelem, marketing, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 13. 10:53
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 18. 13:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet