Hatvani Brigitta (2020) Hazai fesztivál-nagyhatalmak hatása a magyar fogyasztókra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Hatvani Brigitta.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (631kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatomban azon három legnagyobb hazai fesztivál elemzésére kerül sor, amelyek meghatározóak a magyar fogyasztók számára, tehát: a Sziget Fesztivál, a Balaton Sound és a Volt Fesztivál.Kutatásom célja, hogy választ kapjak arra a kérdésre, hogy hogyan lehet kielégíteni a fogyasztói igényeket ebben a felgyorsult világban?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Magyarország, fesztivál, kereskedelem, marketing, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 13. 10:53 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 18. 13:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |