Horváth Hajnal (2020) Panaszkezelés az InterContinental szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A tanulmányi gyakorlatom során, amit hostessként és felszolgálóként töltöttem az InterContinentalban, sokféle nemzetiségű és kultúrájú ember megfordult. Ezen idő alatt megtanultam azt, hogy hogyan viselkedjek a különböző beállítottságú emberekkel. Többször lettem tanúja különböző konfliktusoshelyzeteknek és kíváncsivá tett, hogy egy ilyen nagy szállodalánc milyen módszereket alkalmaz a panaszhelyzetek kezelésére illetve vannak-e ezekhez külön platformok. Ahhoz hogy megfelelően álljunk egy konfliktushelyzethez tisztában kell lennünk a különböző konfliktuskezelési stratégiákkal és meg kell tudnunk különböztetni az egyes személyiségtípusokat. Amennyiben jól tudjuk párosítani a kettőt a konfliktushelyzet megoldása könnyebbé válhat. Ezek kielemzésére leginkább szekunder kutatást végeztem viszont a kifejezetten InterContinental-specifikus részek primer kutatáson alapszanak. Segítségemre volt a szálloda management több tagja is. Projektmunkámban átfogó képet akartam nyújtani a panaszkezelés folyamatáról és arról, hogy a szállodákban a különböző vendégtípusok esetén milyen panaszkezelési módszereket alkalmaznak. Az idő alatt, amíg az InterContinental szállodában dolgoztam, azt figyeltem meg, hogy ez a szálloda a legalkalmasabb arra, ha valaki karriert szeretne indítani. Nagy hangsúlyt fektettek a gyakornokok és a kezdők képzésére. Folyamatos a továbbképzés, a régebb óta ott dolgozók mindenre megtanítanak és lehetőség van mind horizontális mind vertikális előrelépésre. A dolgozók minden területen nyitottan és barátságosan fogadják a kezdőket. Mivel minden részleg összefügg, ezért kollégák többsége kapcsolatba kerül egymással és betekintést nyerhetnek a különböző szállodaipari területekre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | konfliktuskezelés, panasz, reklamáció, vendéglátás, vendégtípus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 13. 10:52 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 11. 11:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |