Lakatos Mária (2020) A Front Office működésének összehasonlítása az InterContinental Budapest és a Corinthia Budapest szállodákban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Lakatos Mária Szakdolgozat végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban két budapesti luxusszálloda, az InterContinental Budapest és a Corinthia Budapest Front Office részlegének működését vizsgálom. A Front Office talán az egyetlen olyan terület, ahol az összes vendég megfordul a szállodai tartózkodása alatt.A dolgozók viselkedését a luxusszállodákban szigorú szabályok és sztenderdek határozzák meg, ebből kifolyólag a vendégek a legtöbb hasonló kategóriájú szállodában hasonló magatartású személyzettel találkoznak. A sztenderdek azonban eltérőek a két vizsgált szállodában, így, ha jobban megnézzük a két szálloda Front Office részlegét, sok különbséget fedezhetünk fel. Szakdolgozatomban ezeket a hasonlóságokat és különbségeket szeretném megvizsgálni.Célom a két szálloda Front Office részlegének teljes körű bemutatása, a mindennapi feladatok részletes elemzése, a különböző munkakörökben dolgozók feladatainak megismertetése.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | folyamatelemzés, szállodaipar, turizmus, vendéglátóipar, összehasonlító elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 13. 10:52 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 11. 13:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |