Nagy Nikolett (2020) Az online foglalási rendszerek jelentősége napjainkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
| ![Nagy Nikolett projektmunka 2020.tavasz-4_edited.pdf [thumbnail of Nagy Nikolett projektmunka 2020.tavasz-4_edited.pdf]](http://dolgozattar.uni-bge.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) | PDF Nagy Nikolett projektmunka 2020.tavasz-4_edited.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) | 
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámban ismertettem, hogy az internet térhódításával a turizmussal kapcsolatos fogyasztói trendek miképp formálódtak és ehhez az utazási vállalatok hogyan alkalmazkodtak. Ezt követően a választott témához kapcsolódó területeket elemeztem, amely az online marketing jelentőségét és az online utazási irodák kialakulását ölelte fel. Primer kutatás zárásaként a revenue managment legfontosabb feladatait fogalmaztam meg. A szekunder kutatás részeként bemutattam A New York Palace hotelen belül a rezervációs részleg működését, az online értékesítésben közreműködő szakemberek feladatait, az online értékesítés egy-egy szegmensét. Majd összegeztem, mi az, ami kiemelt fontosságú egy szálloda rezervációs osztályának gördülékeny működéséhez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, fogyasztói szokások, hirdetések, keresőoptimalizálás, online marketing, projektvizsgálat, statisztikai adatközlés, versenytársak elemzése | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Tímea Brakszatoriszné Jankó | 
| Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 13. 10:52 | 
| Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 11. 12:10 | 
Actions (login required)
|  | Tétel nézet | 
 
         
        
